vrijdag 24 juli 2009

Welkom

Welkom op mijn eerste blog.

Vandaag ben ik naar buiten gegaan wandelen op zoek naar een plek/onderwerp om te tekenen.

Na het inslaan van een lange steeg kwam ik uit op een havengebied waar ik een plein air kunstenaar zag werken. Ik dacht wat zit hij nou te schilderen, en ik keek de kant op van wat hij aan het schilderen was. Het bleek het perfecte aanzicht van de Erasmusbrug te zijn, en ik dacht dat word ook mijn onderwerp dus ik ging op een bankje naast hem zitten. Na wat geteken met mijn Stabilo stiften raakten we ook in gesprek nadat hij mij tekening zag, en hij gaf me uiteindelijk ook een foldertje. En ik zei wat mijn Exto site was, die hij opschreef op zijn werkplankje.

Dick Carlier was zijn naam, en zijn site:
www.holland-aquarel.nl

Op het einde van de dag had ik ook pannekoekhuis 'Set' getekend, hierbij het resultaat:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten