woensdag 12 augustus 2009

Art Work

Vandaag was ik van plan om naar het Chabot te gaan, maar het regende. Dus ik had mijn 'bewijzen map' opnieuw geordend voor school, en ik moet nog wat verhalen typen. Vandaag was ik er ook achtergekomen dat de 'Top Secret' track van Juno Records van Mariah Carey was, met 'Obsessed' een Eminem Diss.

Op het einde van de dag was het weer beter en had ik wat boeken gehuurd van de bibliotheek. Ik wou eens kijken voor iets van Stephen King wat me aangeraden was, maar ik heb toch maar wat boeken gehuurd met echt prachtig art work.

Hierbij de titels:

Time-Life - Het rijk der fabelen, wezens der duisternis.
Brian Froud - De Elfen
Jong Smith - Witches
Judy Allen - Encyclopedie van de Fantasie

Vroeger had ik een fascinatie voor vampieren, weerwolfen, en zombie's enzo en ik voelde die zelfde soort fascinatie weer opborrelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten