donderdag 13 augustus 2009

Chabot

Vandaag naar het Chabot geweest, voor de tentoonstelling 'Oog in oog met de collectie Henk Chabot'. Het waren vrij donkere schilderijen, en 'aards' van boeren, koeien en weilanden/landschappen. Er waren ook wreemde soms grappige beeldhouwwerken, ik zou ze zelf niet zo kunnen maken. Op weg er naar toe was er een Engelse man die express langzaam over de trambaan loopte en schreeuwde: 'Dangerous! I like'. Wat aardig op me lach spieren werkte natuurlijk, en er was ook een klein jongetje die dacht dat hij vanaf een afstand een tram aan kon raken. Verder heb ik twee dvd's gekocht en een boek. De titel van het boek is 'Wonderlijk maar waar 3', wat ik ook in de bieb zag staan. En de dvd's: 'De Zevensprong' en 'Hysterical Blindness'. Op me weg terug naar huis zag ik ook een prachtige muurschildering in de Boomgaardhof.

www.chabotmuseum.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten