zondag 9 augustus 2009

Atelier Zuid

Vandaag toch naar me atelier op Zuid geweest, eerst spullen gebracht (projector, schildermateriaal, het doek) En vervolgens alles donker gemaakt doormiddel van allemaal stukken karton en hout tegen het raam, daarna het doek op een kist neergezet en het 90 graden tegen de muur aangeplakt. Daarna de projector goed neergezet, en scherp gesteld en mijn videocamera daar achter neergezet.

Ook naar me oma geweest samen met haar naar de kippen en konijnen gekeken, waarna ze later op haar kamer zei: 'Ik wil ook een konijn'. Het is altijd moeilijk om contact te maken met mijn oma, en om afscheid te nemen, maarja.

Later weer terug gegaan naar mijn atelier, en de potlood schets er al op gezet. Morgen zet ik de lijnen erop met Posca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten