maandag 17 augustus 2009

Witte Loopbrug Chalk

Vandaag 'gechalked' op de Witte loopbrug in Beverwaard, toen ik terug ging naar huis kwam ik Steven tegen. Steven is die rasta artiest 'Yeh Jah' waarvoor ik die Album design heb gemaakt, met de samenwerking van Jeanette Kortekaas. We hadden wat gefilosofeerd totdat er twee parkeerwachters ofzo naar me toe kwamen. Ze dachten dat ik een woordenwisseling had gehad met iemand, en ze verzoekte me om weg te gaan. Dat was niet zo leuk natuurlijk, maar vandaag had ik wel iets grappigs op een lantaarnpaal zien staan. 'Ben een kunst junkie of niet?' en 'De richtingloze meid' vraag me wel af wie dat geschreven heeft.

Op het einde van de dag begonnen met het kijken naar de Stephen King boekverfilmingen die ik gedownload heb.

www.myspace.com/yehjah
www.thanigraphics.deviantart.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten