zaterdag 22 augustus 2009

Lovers

Vandaag wat rustig aangedaan, wat tv gekeken naar een interview met de actrice van 'Minoes' en 'Ik omhels je 1000 armen' oftewel Carice van Houten. En ik had weer wat ornamenten getekend en met mijn Van Gogh kleurpotloden knuffelende geliefden getekend, allen op gewoon A4 papier. Met de tekst 'It will come' doel ik op de liefde, omdat ik best wel graag een vriendin zou willen hebben die ook van kunst houd enzo. Maar goed, op het einde van de dag wat op een bankje gezeten aan de 'rotte' met me moeder. Er kwam een oude vrouw langs met bloemen voor haar zoon, die vroeg of we ook zo pijn hadden aan onze voeten. Gelukkig was ik de pijn al vergeten, mede door wat eene Annemiek uit België zei op 't Café de Kunst forum:

'Je tekeningen brengen 'licht' in duistere gedachten van mensen'.

http://www.cafedekunst.nl/


..It will come..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten