woensdag 19 augustus 2009

Tekening Engelen

Weet niet zo goed wat ik over vandaag moet vertellen. Ik heb enkel 1 tekening gemaakt, en ik ben naar de bieb geweest om me boeken terug te brengen, en om wat kunstboeken door te kijken. Ik kwam een interessante naam tegen 'Gill', het werk van hem/haar deed me wel denken aan me eigen werk, maar het was ook zeer inspiratievol. Ik had ook wat van Jean Dubuffet en Keith Haring doorbekeken, hun gebruiken ook lijnen maar toch ben ik van mening dat mijn vormen anders zijn, ach ja.

De teksten op de tekening zijn: 'That's what people do, they jump and they hope they will fly', 'I still believe she will come back again (H. Brood), 'Reds, blues', 'Angels are illusions', 'How can nothing look into your eyes, and see V. Gogh's starry night', 'Sea full illusions, and forgotten stars', 'Boe!' 'Schrik', en 'I don't want to do this'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten