zaterdag 8 augustus 2009

Van Dürer tot Kiefer

Vandaag naar de Kunsthal geweest voor de tentoonstelling 'Van Dürer tot Kiefer', waar allemaal tekeningen te zien waren van veel verschillende kunstenaars. Picasso, Munch, Lautrec, Chagall enz. Ook bij de andere tentoonstellingen gekeken. Haha de 'titprint' van Anne Sprinkle. Het was goed om weer eens in de Kunsthal te zijn. Terug gelopen via de Witte de Withstraat, en kijkende naar de Dance Parade.

www.kunsthal.nl/22-609-Van_Drer_tot_Kiefer.html

Op het einde van de dag me kamer opgeruimd, boeken/cd's/werk/materiaal opnieuw gesorteerd om plek te maken voor het grote doek dat ik een paar maanden geleden al had gekocht. Maar de ruimte is echt beperkt, ik denk dat ik toch maar naar mijn aterlier op Zuid moet maar eerlijk gezegd wil ik niet steeds weer elke dag heel die reis maken, maarja.

Nou ja, ik zat er in ieder geval aan te denken om op het doek van ongeveer 1 m x 1 m, de inkt tekening 'Levensgever' uit te werken..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten